Виховна робота
в гімназії
в гімназії
Наша гімназія покликана стати тим місцем для особистості учня і вчителя,
де буде духовно збагачуватись кожен учасник навчально- виховного
процесу, де буде формуватись громадянська зрілість і особиста
відповідальність за свій вклад у національно- культурне відродження
України у розбудову держави.
На сучасному етапі розвитку суспільства педагогічний колектив школи, розуміючи потребу докорінного переосмислення виховної системи, насамперед виходить з таких позицій:
• Визнання того, що гімназія - навчальний заклад, покликаний відповідати потребам і умовам сучасного стану соціального розвитку України.
• Гімназія має бути конкурентноздатною й престижною, а це можливо лише в режимі неперервного розвитку і творчого пошуку прогресивних технологій, методик зростання професіоналізму на педагогічному та управлінському рівні.
Вирішуючи ці завдання, школа має забезпечувати різні види діяльності в широкому спектрі позакласної сфери - гуртковій, профільній, спортивній, художньо-естетичній роботі, максимально сприяючи розвитку і самовизначенню особистості дитини.
Вирішення поставлених завдань можливе лише в атмосфері доброзичливості, довіри, співробітництва, відповідальності на всіх рівнях шкільного педагогічного простору.
На сучасному етапі розвитку суспільства педагогічний колектив школи, розуміючи потребу докорінного переосмислення виховної системи, насамперед виходить з таких позицій:
• Визнання того, що гімназія - навчальний заклад, покликаний відповідати потребам і умовам сучасного стану соціального розвитку України.
• Гімназія має бути конкурентноздатною й престижною, а це можливо лише в режимі неперервного розвитку і творчого пошуку прогресивних технологій, методик зростання професіоналізму на педагогічному та управлінському рівні.
Вирішуючи ці завдання, школа має забезпечувати різні види діяльності в широкому спектрі позакласної сфери - гуртковій, профільній, спортивній, художньо-естетичній роботі, максимально сприяючи розвитку і самовизначенню особистості дитини.
Вирішення поставлених завдань можливе лише в атмосфері доброзичливості, довіри, співробітництва, відповідальності на всіх рівнях шкільного педагогічного простору.